1. Pełne zarządzanie listami kontaktów – będziesz zgodny z najlepszymi praktykami, dzięki automatycznej opcji opt-in, możliwości wypisu oraz czyszczeniu maili odbitych

  2. Dodawanie lub importowanie kontaktów – dodawaj kontakty pojedynczo lub importuj je z Excela lub pliku CSV.

  3. Tworzenie list kontaktów – stwórz tyle list, ile tylko potrzebujesz, grupując je np. w zależności od źródła pozyskania np. „subskrybenci newslettera”, „leady sprzedażowe”

  4. Potwierdzenie double opt-in – zgodnie z dobrymi praktykami mailingu, wymagaj od nowych subskrybentów kliknięcia w link potwierdzający ich chęć otrzymywania od Ciebie wiadomości

  5. Formularze na stronę www – twórz dopasowane do potrzeb formularze zapisu i dodawaj je do swojej strony

  6. Nielimitowana ilość pól niestandardowych – stwórz własne pola, by gromadzić dodatkowe informacje o kontaktach, jak lokalizacja, zainteresowania, nazwisko, numer telefonu i inne. Możesz potem uwzględnić te pola w Twoich kampaniach mailingowych, by spersonalizować je.

  7. Linki do wypisu z listy – dzięki jednemu kliknięciu zapewniasz spokój osobom, które nie chcą otrzymywać więcej wiadomości

  8. Segmentacja list – filtruj kontakty z wielu list bazując na takich atrybutach, jak np. lokalizacja, zainteresowania i wysyłaj e-maile do każdego segmentu.

  9. Lista wstrzymanych maili – wbudowane narzędzie do wstrzymywania adresów lub domen pozwala Ci przechowywać listę kontaktów, którym nie powinny i nie będą wysyłane żadne e-maile.

  10. Masowe usuwanie kontaktów – usuń większą ilość kontaktów z Twojej listy, wpisując ich adresy e-mail lub wgrywając plik z tymi adresami. Możesz usunąć kontakty całkowicie lub oznaczyć je jako wypisane, by nie otrzymywały od Ciebie więcej e-mail.

  11. Dostosowanie widoku kontaktów – przeglądając Twoją listę kontaktów, możesz wybrać, które szczegóły kontaktów pojawią się na stronie, dzięki czemu będziesz miał do nich szybki dostęp.