System SR24 zapewnia szereg rozwiązań zapobiegających wysyłce spamu:
- wyrażenie zgody na otrzymywanie e-maili - potwierdzenie z Twojego e-maila, że chcesz zapisać się na listę subskrypcyjną
- łatwe usunięcie swoich danych z listy - za pomocą jednego kliknięcia
Jeśli otrzymałeś niechcianą wiadomość od jednego z naszych użytkowników, prosimy o zgłoszenie tego do nas, aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości. Zależy nam na szybkim i jednoznacznym ustaleniu źródła wiadomości oraz jego eliminacji, dlatego podajemy sposób, w jaki należy zgłaszać.
Jak zgłosić niechcianą wiadomość?
Aby móc zlokalizować użytkownika, który wysłał do Państwa wiadomość i skutecznie zapobiec ewentualnym dalszym wysyłkom, prosimy o przesłanie do nas 3 prostych informacji
- adres e-mail nadawcy
- adres e-mail odbiorcy
- datę otrzymania wiadomości (jeśli otrzymaliście Państwo więcej niż jedną wiadomość, wystarczy podać datę otrzymania jednej, dowolnej wiadomości)
Prosimy o wysłanie tej informacji na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W jaki sposób zgłoszenie zostanie załatwione?
Mailowo potwierdzimy, że zajęliśmy się Twoją sprawą. Podejmiemy kroki, aby zapobiec przyszłym wysyłkom od wskazanego użytkownika. Zazwyczaj nasze interwencje są skuteczne, jednak w przypadku, gdyby sytuacja powtórzyła się z tym samym użytkownikiem, będziemy interweniować do skutku, włącznie z trwałym zablokowaniem usług dla danego użytkownika.
Jednocześnie informujemy, że nie sprzedajemy, ani nie udostępniamy naszym użytkownikom żadnych baz danych z adresami e-mail.