1. Raportowanie otwarć maili – zobacz, kto i kiedy otworzył Twojego maila. Możesz zobaczyć raporty dla różnych przedziałów czasowych np. ostatnie 7 dni, ostatni rok lub zdefiniowane przez siebie.

  2. Śledzenie kliknięć w linki – zobacz, które linki zostały kliknięte, przez kogo i kiedy.

  3. Integracja z Google Analytics – gdy wysyłasz kampanię mailingową, możesz wprowadzić informacje dotyczące śledzenia Analytics i kod śledzący zostanie dodany do wszystkich linków w Twoim e-mailu, dając Ci pełną integrację z ilością wizyt, celów i konwersji dla tej kampanii.

  4. Śledzenie e-maili odbitych – odbicia są przetwarzane automatycznie i możesz zobaczyć raporty pokazując, które adresy e-mail odbiły wiadomości, kiedy i dlaczego, z dokładną informacją o przyczynie odbicia.

  5. Raportowanie o wypisanych – zobacz statystyki wypisanych dla każdej kampanii, którą wysyłasz.

  6. Przekazanie do przyjaciela – zachęć subskrybentów do dzielenia się Twoim e-mailem poprzez załączenie linku „przekaż do przyjaciela”. Możesz zobaczyć raport, kto i kiedy przekazał e-maila do przyjaciela.