1. Testy skuteczności – sprawdź, która z Twoich kampanii mailingowych jest najskuteczniejsza w oparciu o współczynniki otwarć i kliknięć. Możesz wysłać test skuteczności do niewielkiej części Twojej listy, a zwycięskiego maila rozesłać do reszty listy, automatycznie, po zdefiniowanym wcześniej czasie. Możesz wysyłać nielimitowaną ilość wersji w jednym teście skuteczności!

  2. Wyzwalacze – zaprogramuj automatyczne wydarzenia, dzięki wyzwalaczom. Wysyłaj życzenia lub maile promocyjne, przenoś kontakty między listami, kiedy otworzą maila lub klikną w link i o wiele więcej! Dzięki wyzwalaczom możesz np.:
    - Wysyłać e-maile bazując na dacie urodzin
    - Dodawać kontakty do nowych list bazując na akcjach, jak otwarcie maila, kliknięcie w dany link
    - Usuwać kontakty z listy po wykonaniu danej akcji
    - Dodawać / usuwać kontakty z list z przyszłą datą

  3. Manualna historia zdarzeń – używając wbudowanego systemu do zdarzeń, możesz szybko dodawać zdarzenia dla Twoich kontaktów, jak np. telefony czy spotkania. Możesz zdefiniować własne typy zdarzeń, jak i dodawać przypomnienia o nich do Twojego kalendarza Google, jeśli jest skonfigurowany w SR24 (w ustawieniach Twojego konta).

  4. Integracja z kalendarzem Google – SR24 w pełni wspiera Twój kalendarz Google. Łatwo dodaj przypomnienia do Twojego kalendarza, przez kliknięcie ikony „Dodaj do kalendarza Google”, gdy edytujesz dane kontaktu.

  5. Ankiety – użyj edytora „przeciągnij i upuść”, by szybko stworzyć dopasowaną do potrzeb ankietę, a potem wstaw do niej link w Twojej kampanii mailingowej lub autoresponderze i roześlij ją do swoich list. Odpowiedzi zostaną zebrane i będziesz mógł je przeglądać w systemie lub wyeksportować do Excela do dalszego przetwarzania.