- Pełne zarządzanie listami kontaktów – będziesz zgodny z najlepszymi praktykami, dzięki automatycznej opcji opt-in, możliwości wypisu oraz czyszczeniu maili odbitych
- Dodawanie lub importowanie kontaktów – dodawaj kontakty pojedynczo lub importuj je z Excela lub pliku CSV.
- Tworzenie list kontaktów – stwórz tyle list, ile tylko potrzebujesz, grupując je np. w zależności od źródła pozyskania np. „subskrybenci newslettera”, „leady sprzedażowe”
- Potwierdzenie double opt-in – zgodnie z dobrymi praktykami mailingu, wymagaj od nowych subskrybentów kliknięcia w link potwierdzający ich chęć otrzymywania od Ciebie wiadomości
- Formularze na stronę www – twórz dopasowane do potrzeb formularze zapisu i dodawaj je do swojej strony
- Nielimitowana ilość pól niestandardowych – stwórz własne pola, by gromadzić dodatkowe informacje o kontaktach, jak lokalizacja, zainteresowania, nazwisko, numer telefonu i inne. Możesz potem uwzględnić te pola w Twoich kampaniach mailingowych, by spersonalizować je.
- Linki do wypisu z listy – dzięki jednemu kliknięciu zapewniasz spokój osobom, które nie chcą otrzymywać więcej wiadomości
- Segmentacja list – filtruj kontakty z wielu list bazując na takich atrybutach, jak np. lokalizacja, zainteresowania i wysyłaj e-maile do każdego segmentu.
- Lista wstrzymanych maili – wbudowane narzędzie do wstrzymywania adresów lub domen pozwala Ci przechowywać listę kontaktów, którym nie powinny i nie będą wysyłane żadne e-maile.
- Masowe usuwanie kontaktów – usuń większą ilość kontaktów z Twojej listy, wpisując ich adresy e-mail lub wgrywając plik z tymi adresami. Możesz usunąć kontakty całkowicie lub oznaczyć je jako wypisane, by nie otrzymywały od Ciebie więcej e-mail.
- Dostosowanie widoku kontaktów – przeglądając Twoją listę kontaktów, możesz wybrać, które szczegóły kontaktów pojawią się na stronie, dzięki czemu będziesz miał do nich szybki dostęp.