1. Łatwe, automatyczne wypisy – wystarczy, że w treść maila wstawisz znacznik „Wstaw link do wypisu z listy” i link zostanie automatycznie dodany. Wypisy są automatycznie przetwarzane, co zapobiega ponownej wysyłce do wypisanego subskrybenta.

  2. Treść maila w zależności od cech odbiorcy – tagi treści dynamicznych, wstawiane do maila, pozwalają personalizować bloki tekstu w Twoich kampaniach mailingowych, opartych na wartościach jednego lub wielu niestandardowych pól. Np. jeśli hobby Twojego subskrybenta jest golf, możesz wstawić do maila np. zdjęcie piłki golfowej.
    View the embedded image gallery online at:
    https://sr24.pl/wysylka-kampanii#sigFreeIdbaf47a76d7


  3. Wgrywanie i wysyłka załączników (maksymalna wielkość do 300 kb).

  4. Obrazy wstawione do treści e-maila – w trakcie wysyłania kampanii mailingowej masz możliwość wstawić obrazy bezpośrednio do treści maila, a więc będą mogły być oglądane przez odbiorcę bez połączenia internetowego.

  5. Wysyłka do wielu list za jednym razem – łatwo wyślij jedną kampanię mailingową do wielu list. Powtarzające się na nich e-maile zostaną usunięte przed wysyłką tak, by odbiorcy nie otrzymali zduplikowanych maili.
    View the embedded image gallery online at:
    https://sr24.pl/wysylka-kampanii#sigFreeId9e244e073f


  6. Wybór terminu wysyłki – masz możliwość wyboru, czy chcesz wysłać kampanię od razu, czy zaplanować ją na konkretny dzień i godzinę.
    View the embedded image gallery online at:
    https://sr24.pl/wysylka-kampanii#sigFreeIdc5af063a1b


  7. HTML, tekst lub obydwa formaty – dzięki edytorowi możesz tworzyć kampanie w HTML, jak i w formacie tekstowym. Dzięki funkcji wysyłki wieloczęściowej (multipart) program pocztowy odbiorcy zadecyduje, którą wersję lepiej wyświetlić.

  8. Podgląd skrzynki odbiorczej – dla maksymalizacji efektywności Twoich maili jest ważne, by wyglądały tak samo w różnych klientach poczty, co nie zawsze jest łatwe. SR24 posiada narzędzie do sprawdzenia zgodności e-maila w popularnych klientach poczty (Outlook, Gmail, Yahoo, Hotmail itp.) Narzędzie to wskaże jednocześnie, co wymaga poprawy, by zwiększyć kompatybilność z danym programem.

  9. Automatyczna obsługa maili odbitych – odrzucone e-maile są przetwarzane i usuwane z Twoich list kontaktowych. Możesz wyeksportować listę wszystkich odbitych e-maili, by zobaczyć szczegóły miękkich i twardych odbić.

  10. Pauzowanie i wznawianie wysyłki – na stronie „Przeglądaj kolejkę e-maili” możesz zobaczyć listę kampanii czekających na wysyłkę, a także kampanie w trakcie – możesz je wstrzymywać i wznawiać.